Monday, September 7, 2009

Lagi Lagi Kamu......................

Kamu...
apa kamu sudah buat pada aku
aku sudah tidak ada hati pada kamu lagi
asyik-asyik kamu sahaja yang datang
aku tidak suka pada kamu

kamu....
kenapa muka kamu lagi yang muncul
aku sudah muak melihat kamu
aku termuntah terlihat wajah kamu
dari jauh sebesar jarum pun aku sudah meluat dengan kelibat kamu

kamu....
kalau kamu sudah tahu aku pernah ada hati pada kamu
mengapa kamu berani datang bertemu aku
nanti kamu bilang aku masih mengharap kamu
nampak sangat kamu mahu mengumpan aku

kamu...
apa kamu ingat aku kebuluran dengan umpan kamu
aku sudah lama kekenyangan dengan sikap kamu
sampai tahap tidak termampu nak aku isi
aku muntah-muntahkan kembali

kamu...
wahai kamu
semalaman aku memperkata tentang kamu
besoknya kamu tiba-tiba datang bersemuka dengan aku
hari ini aku memperkata tentang kamu
sudah pasti esok kamu akan datang mencari aku

kamu...
aku terasa ganjil dan aneh ini
apa.....selama ini gelombang yang aku hantar
baru sampai kepada kamu kah?
bertahun-tahun aku buka gelombang itu pada kamu
apa baru hari ini kamu terasa

kamu....
janganlah begitu
aku tidak berkuasa
janganlah kenakan aku
aku hanya mahu hidup sempurna......

1 comment: